Vraag

Meer dan 1000 meldingen tegelijk kunnen exporteren naar Excel

  • 9 December 2019
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

Ik loop er regelmatig tegenaan dat ik niet meer dan 1000 meldingen tegelijk kan exporteren naar Excel.

Nu ook weer. Ik wil in Excel een trendlijn maken van het aantal klachten over de afgelopen jaren. Ik heb een filter gemaakt met het totaal aantal gemelde klachten vanaf 2014 (het moment dat er in iProva klachten gemeld worden). Er komen iets meer dan 1000 klachten per jaar binnen bij de klachtenfunctionarissen, waardoor ik niet rechtstreeks vanuit het filter wat ik aangemaakt heb alle klachten in 1 keer kan exporteren (ik kan niet eens zien hoeveel meldingen het in totaal zijn, omdat er maar 1000 meldingen in het meldingenoverzicht getoond worden). Hierdoor moet ik meerdere filters maken om alle meldingen in Excel te krijgen.

Nu zou ik natuurlijk in managementinformatie een grafiek met trendlijn kunnen maken, echter is deze grafiek niet aan te passen in kleur, stijl, trendlijn toevoegen, gegevenslabels toevoegen, etc etc. Vandaar de keuze om het toch naar Excel te willen exporteren.

Mijn vraag is dus: zou er een mogelijkheid kunnen komen om grote aantallen meldingen naar Excel te kunnen exporteren. Er zijn meldingstypes met grote aantallen meldingen en zeker met de jaarrapportages weer in het vooruitzicht gaat dat weer veel werk zijn hierdoor.

(ik verwacht uiteraard niet dat het voor de komende jaarrapportages opgelost is hoor :wink: )


2 reacties

Hoi @Jeske van Gassel,

In de lijst met meldingen worden maximaal 1000 meldingen getoond. Als er meer meldingen zijn, kun je deze wel exporteren. Als je geen selectie maakt in de lijst, worden alle meldingen die aan het gekozen filter voldoen geëxporteerd, dus ook als dat er meer dan 1000 zijn.

Reputatie 5
Badge +8

Ik vinkte altijd het bovenstaande aanvinkvakje aan en vervolgens werden dus alleen de 1000 meldingen geëxporteerd. Ik wist niet dat wanneer je niks aanvinkt alle meldingen geëxporteerd worden.

Thx, toch iets geleerd :blush:

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring