Vraag

Foutmelding iCheck vragenlijstonderzoek

  • 17 februari 2021
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Badge

Beste,

 

Voor het bevragen van de tevredenheid aan naasten heb ik in iCheck een vragenlijstonderzoek aangemaakt. Daarbij importeer ik vanuit excel de e-mailadressen. Ik doorloop vervolgens in iCheck de verschillende tabbladen. 

Na het invullen laatste tabblad, waar in de startdatum einddatum en reminder invul, klik ik op ‘Voltooien’ en dan verschijnt foutmelding 231598. Ik kan niet herleiden waar het fout gaat (d.w.z. de e-mailadressen staan niet ‘rood’). 

Kunnen jullie mij helpen en aangeven waar deze melding vandaan komt én hoe we dit kunnen oplossen?

 

Mvg,

Anne Bleijenberg

stg. Groenhuysen

 

 


1 reactie

Hoi @Anne Bleijenberg,

Ik zet je vraag door naar de servicedesk, zij pakken het verder met je op.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring