Vraag

Ingevulde (externe) vragenlijst niet direct zichtbaar

  • 11 mei 2020
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Badge +2

Beste,

Wij hebben een vragenlijst gemaakt en gekozen voor het type overige. De link van de vragenlijst willen wij namelijk plaatsen bij een nieuwsbericht op ons intranet. Dit is gelukt, maar zodra iemand de vragenlijst invult komen de gegevens niet binnen bij ingevulde vragenlijst. De testgebruiker krijgt netjes in beeld dat de vragenlijst is verzonden. Wat kan hier het probleem zijn?

 

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Naomi Moerland


3 reacties

Badge +2

Beste,

Het probleem lijkt opgelost te zijn. Waarschijnlijk heeft het te maken met vertraging van het netwerk.

Met vriendelijke groet,

Naomi Moerland

Hoi @Naomi,

‘Externe’ vragenlijsten, bijvoorbeeld via een link, zijn niet direct nadat ze zijn ingevuld zichtbaar in iProva. Het kan een korte tijd duren voordat deze uit de cloud worden binnengehaald.

Reputatie 3
Badge +3

Normaliter worden de resultaten van extern ingevulde vragenlijsten ieder uur opgehaald.
Anders gezegd: ze worden een uur lang opgespaard en dan verwerkt.

Dat verklaart ook heel goed waarom ingevulde vragenlijsten de ene keer “snel” binnen komen en de volgende keer "langzaam”

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring