Vraag

Aantal getoonde documenten in een verzameling

  • 15 July 2019
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Heeft iemand dit probleem ook? Als ik documenten raadpleeg in een verzameling dan zie ik maar een lijst van 10 documenten, ook als er meer documenten zijn. Dit terwijl er voldoende 'witruimte' over is tot het eind van de pagina. Dit wekt, als je men niet leest, de indruk dat dit alle documenten binnen een verzameling zijn.
Is er een mogelijkheid om het maximale aantal documenten per pagina aan te passen, of te laten uitvullen op basis van de ruimte van je scherm? Zie ook het screenshot.


3 reacties

Hoi @Jobbosma ,

Je kunt zelf instellen hoeveel items je in lijsten wilt zien, dat geldt dan voor alle lijsten. Als je rechtsboven op je gebruikersnaam klikt, kun je kiezen voor 'Mijn voorkeuren'. Op het tabblad 'Mijn instellingen' kun je met de knop 'Instellingen wijzigen' het aantal items per pagina voor lijsten aanpassen.

Reputatie 1
Badge +1
dag @Inge Kuijpers, dank voor de snelle reactie. Ik zie nu ook dat ik dat als standaard instelling voor nieuwe gebruikers kan instellen. Is het ook mogelijk om dit in te stellen voor alle huidige gebruikers?
Je kunt dit niet wijzigen voor alle gebruikers, alleen gebruikers zelf kunnen hun voorkeuren nog aanpassen.
Voor nieuwe gebruikers kun je inderdaad wel een standaardwaarde instellen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring