Vraag

Extra tijd toekennen aan deelnemer IQualify toets

  • 25 October 2023
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Badge

Beste community-leden,

 

Wij toetsen al een enige tijd binnen Iqualify voor verpleegkunde rekenen als Avans Hogeschool, maar loop tegen een probleem aan;

Is het mogelijk binnen een toetsmoment een aantal deelnemers extra tijd toe te kennen? In een andere toetssysteem (Remindo) die we ook gebruiken voor andere toetsen is het bijv. mogelijk om 25% extra tijd toe te kennen aan deelnemers. 

Ik ben alle opties afgegaan binnen Iqualify, maar heb niets kunnen vinden. Weet iemand hoe ik extra tijd kan toekennen? zo niet, is dat anders op te lossen binnen Iqualify? Alvast bedankt, en ik hoor het graag.

 

Groet,

Mustafa Caliskan


2 reacties

Badge

Dag Mustafa,

Ik heb hetzelfde probleem al meermaals gehad en mij lukt dit ook niet. Wat ik doe is of de oefening opnieuw (tijdelijk) open zetten voor alle deelnemers, of een identieke oefening creëren voor het beperkt aantal deelnemers; In dit laatste geval heb je natuurlijk geen volledige rapportage binnen één oefening.

Ik ben dus ook benieuwd moest er toch een andere mogelijkheid zijn.

Dank je

Groeten,

Veerle Stroobant

Reputatie 4
Badge +4

Hi @M.Caliskan en @Veerle Stroobant,

Wat de meeste organisatie doen, is een tweede leerperiode aanmaken en daar de studenten aan toevoegen die meer tijd mogen hebben voor de toets.
Bij deze leerperiode geef je een langere beschikbaarheid op.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring