Vraag

Groepen in leerperiode

  • 7 February 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo,

 

wij koppelen groepen aan een leerperiode. Als de leerperiode is afgesloten zitten de groepen nog in de leerperiode. 

De groepen worden ook gebruik in andere leerperioden en aan de groepen worden ook nieuwe medewerkers toegevoegd. Het zijn vaak groepen op basis van afdelingen.

Als groep afdeling x is gekoppeld aan een leerperioden en de periode is afgesloten met 100% van de medewerkers heeft de training gevolgd. Dan is dat een tijdelijke situatie als nadien nog weer nieuwe medewerkers aan de groep worden toegevoegd. In de overzichten staat dan dat niet iedereen de leerperiode heeft gevolgd. Maar dat gaan we ook niet doen voor een oude leerperiode.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Zou jammer zijn dat ik voor elke leerperioden weer nieuwe groepen moet samenstellen en als er dan tijdens de leerperiode nieuwe medewerkers starten ik ze ook in de groepen moet toevoegen.


1 reactie

Badge

Hallo, 

Wij (NIRAS) hebben hetzelfde probleem. Meer nog, wanneer een leerperiode werd open gesteld koppelen we onze active directory hieraan. Wanneer nieuwe medewerkers aangeworven worden, dan worden deze automatisch toegevoegd aan de leerperiode, zelfs al is het niet relevant dat zij die volgen. Momenteel  trekken we een lijst, op het ogenblik dat de leerperiode gelanceerd wordt om te kunnen opvolgen wie initieel werd toegevoegd. Niet de meest elegante en een tamelijk arbeidsintensieve oplossing. Ook ik hoor graag een oplossing. Dank je

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring