Vraag

Instructievideo: hoe start/doorloop ik als nieuwe gebruiker een e-learning via "leren&toetsen"

  • 16 July 2020
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Badge

Heeft iemand al zelf een Instructievideo "hoe start/doorloop ik als nieuwe gebruiker een e-learning via "leren&toetsen"  opgemaakt?


1 reactie

Reputatie 5

Hallo Patrick,

Om een of andere reden is dit topic onbeantwoord gebleven. Dat is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor. 

Het starten van een training kan op verschillende manieren. Het startpunt kan een taak in Zenya zijn, of de Mijn cursussen’ pagina in iQualify of het kan een ander LMS zijn als de training via een LTI-link ontsloten wordt. Ik weet niet precies waar je naar op zoek bent. 

Na het starten van een training (op welke manier dan ook) ziet het doorlopen van de training er altijd hetzelfde uit. Om daar een idee van te krijgen kun je ook kijken naar trainingen die hier op de community beschikbaar zijn zoals bijvoorbeeld deze.

Er is voor dit proces geen instructievideo voor eindgebruikers. Zijn er specifieke vragen die je beantwoord zou willen hebben in zo'n dergelijke video?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring