Goededag,
Wij zouden graag onze Powerpoint trainingen omzetten in Scorm bestanden zodat we deze kunnen toevoegen als training in iQualify.
Nou krijgen we alleen onderstaande foutmelding, iemand een idee hoe dit op te lossen?
Goededag,
Wij zouden graag onze Powerpoint trainingen omzetten in Scorm bestanden zodat we deze kunnen toevoegen als training in iQualify.
Nou krijgen we alleen onderstaande foutmelding, iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ik heb deze foutmelding al om meerdere redenenen gekregen; Hier of daar een woord of bijlage met een accent, wat iQualify om één of andere over valt. of een animatie die niet goed loopt, of een test die in je scorm zit die niet weggeschreven raakt.
Wat al enkele malen geholpen heeft is opslaan onder vorm scorm2004
Vaak zit het probleem ergens in een detail. Als ik geen keuze heb test ik door steeds een slide toe te voegen en om te zetten tot ik de slide vind waar de issue zit. Maar daar ben je wel even mee zoet jammer genoeg.
Slide voor slide checken zal wel echt onze laatste optie zijn , hoop het eigenlijk niet hebben er namelijk nogal veel.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.