Skip to main content
Vraag

Logging van verdwenen iQualify groep

  • January 28, 2022
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

hoi!

Er was vandaag opeens een groep verdwenen waardoor alle docenten niet meer bij de toetsen konden. Ik heb de groep inmiddels handmatig hersteld en daarmee het probleem verholpen.

Is er te achterhalen via een log hoe dit kan zijn gebeurd? Wij hebben nog geen idee..

 

Alvast bedankt.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Zenya medewerker
  • 7 reacties
  • January 28, 2022

Beste Sylvester,

Wat een vervelend voorval maar goed om te lezen dat er een herstel heeft plaatsgevonden.
Mijn advies is om hierover onze servicedesk te banaderen voor ondersteuning.
Servicedesk is bereikbaar via 040- 848 58 48 tussen 8.00 en 18.00 uur op werkdagen of via servicedesk@infoland.nl

 

Met vriendelijke groet,
Gerard Jansen


Cindy Segers
  • Zenya Product Specialist
  • 589 reacties
  • January 31, 2022

Hallo @sylvesterjansen,

Ik heb jouw vraag doorgezet naar de Infoland servicedesk. Zij pakken het verder op

 


Marcel Maertens
  • Zenya Product Specialist
  • 208 reacties
  • March 1, 2022

Door @sylvesterjansen .

 

Op 2022-01-28 15:54:53.437 is er een activiteit type 2 (delete) gelogd op een groep. Helaas is die groep ook echt weg en verwijderd, dus we kunnen niet achterhalen welke groep het is geweest.

Twee minuten voor deze handeling zijn er door je collega  twee gebruikers aan diezelfde groep toegevoegd: Het heeft waarschijnlijk hier mee te maken.


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Ervaren Reiziger
  • 5 reacties
  • March 3, 2022

Dank voor het uitzoeken! Lijkt inderdaad per ongeluk verwijderd te zijn. Ticket mag dicht!