Vraag

Logging van verdwenen iQualify groep

  • 28 January 2022
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Badge +1

hoi!

Er was vandaag opeens een groep verdwenen waardoor alle docenten niet meer bij de toetsen konden. Ik heb de groep inmiddels handmatig hersteld en daarmee het probleem verholpen.

Is er te achterhalen via een log hoe dit kan zijn gebeurd? Wij hebben nog geen idee..

 

Alvast bedankt.


4 reacties

Badge +1

Dank voor het uitzoeken! Lijkt inderdaad per ongeluk verwijderd te zijn. Ticket mag dicht!

Hallo @sylvesterjansen,

Ik heb jouw vraag doorgezet naar de Infoland servicedesk. Zij pakken het verder op

 

Reputatie 3
Badge +4

Door @sylvesterjansen .

 

Op 2022-01-28 15:54:53.437 is er een activiteit type 2 (delete) gelogd op een groep. Helaas is die groep ook echt weg en verwijderd, dus we kunnen niet achterhalen welke groep het is geweest.

Twee minuten voor deze handeling zijn er door je collega  twee gebruikers aan diezelfde groep toegevoegd: Het heeft waarschijnlijk hier mee te maken.

Badge

Beste Sylvester,

Wat een vervelend voorval maar goed om te lezen dat er een herstel heeft plaatsgevonden.
Mijn advies is om hierover onze servicedesk te banaderen voor ondersteuning.
Servicedesk is bereikbaar via 040- 848 58 48 tussen 8.00 en 18.00 uur op werkdagen of via servicedesk@infoland.nl

 

Met vriendelijke groet,
Gerard Jansen

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring