Skip to main content

Student logt in via https://windesheim.iqualify.nl/login en logt in met zijn windesheim account maar krijgt steeds onderstaand scherm. Hij kan ook niet inloggen met zijn iqualify account. Blijft ook hangen in een wit scherm. Van alles geprobeerd; inprivate venster, cache opschonen van browser en windows, een nieuwe browser. Hij kan wel inloggen op een Windesheim systeem op iqualify maar niet op zijn laptop.

Het is een Levobo Windows systeem. Save browser software gede-installeerd maar ook dat werkt niet. Heb dit nog niet eerder aan de hand gehad. Wat is de oplossing in deze? 

 

 

ICT centraal stelt voor om het terug te brengen naar fabrieksinstellingen en kijken wat dat oplevert, maar is er een andere oplossing?

Waarschijnlijk waren de datum en tijd op de laptop van de student niet correct ingesteld waardoor de token voor het authenticeren komt te vervallen.


@Anton Haitink

Allereerst: welkom op de Infoland Community!

Dit lijkt mij een issue met de SAML authenticatie dat nader onderzocht dient te worden i.s.m. jullie ICT afdeling. Ik heb daarom een melding aangemaakt bij de Infoland Servicedesk op naam van een van je collega's die Servicedesk contactpersoon is.
Zodra die melding is opgelost zullen we de daaruit voortvloeiende algemene conclusies en tips hier delen.
 


Reageer