Skip to main content
Antwoord

Via Zenya in iQualify beheer?

  • April 28, 2020
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Leo Boer
Forum|alt.badge.img

Tot voor kort had ik als beheerder van I-Prova ook toegang tot de beheersfunctie van I-Qualify, echter kan ik nu vanuit I-Prova niet meer in I-Qualify beheer komen. Mijn account was aan beide gekoppeld. Graag hoor ik wat er de oorzaak van is. 

Antwoord op het topic Inge Kuijpers

Hoi @Leo Boer, ik heb je vraag doorgezet naar onze servicedesk. Het blijkt dat het hier om een bug gaat, de bug is opgelost in versie 5.14.1.

3 reacties

Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • April 30, 2020

Hoi @Leo Boer, ik heb je vraag doorgezet naar onze servicedesk. Het blijkt dat het hier om een bug gaat, de bug is opgelost in versie 5.14.1.


Forum|alt.badge.img+6
  • Allesweter
  • September 22, 2023

Het lijkt erop dat deze bug in versie 7.0.0.5 er weer is.


Forum|alt.badge.img+3
  • Zenya Product Specialist
  • September 22, 2023

Hallo @ohampsi 

Als je vermoed dat je last ervaar van deze bug kan je dit melden via het bug-overzicht op my.infoland.eu/bugs

Hierbij is ook een knop beschikbaar met “meld deze bug” 
In dit geval betreft dit bug nummer 64507.