Beantwoord

Conceptmelding verschijnt niet bij systeemfilters

  • 8 March 2023
  • 3 reacties
  • 16 Bekeken

Badge +1

Wanneer je een melding start op via de app (Zenya Capture) maar nog niet afmaakt, deze niet verschijnt als concept bij de systeemfilters.

Wanneer je de app opent krijg je een bericht dat er een conceptmelding is.

Wanneer je een melding start via de desktop, dan verschijnt er een concept bij de systeemfilters

 

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ook de meldingen die via de app aangemaakt zijn maar nog niet volledig ingevuld, naar voren komen als concept bij systeemfilters?

 

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 15 March 2023, 16:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@Ardy Paats - van der Pas

Een melding die wordt aangemaakt in de Capture App worden pas met Zenya verbonden als de melding verzonden wordt.
Omgekeerd wordt een concept die je aanmaakt via Zenya zelf niet zichtbaar in de Capture App.

In de praktijk is dit m.i. geen issue, omdat de Capture App vooral gebruikt wordt door medewerkers in buitendienst / op locatie en daarom alleen via de App melden.
In dat geval heb je altijd zicht op alle concepten die je hebt aangemaakt.

Maar mogelijk heb ik jullie praktijksituatie onvoldoende in beeld…?

 

Badge +1

Goedemiddag Chaim,

De melding die ik gemaakt heb voor mijn collega's is een melding van een werkbezoek op locatie. Deze collega's lopen rond en maken een aantal aantekeningen maar willen graag thuis op de desktopversie hun gegevens controleren en aanvullen. Als ze nu op verzenden klikken (melding via de app) dan gaat de melding meteen naar de volgende stap in de workflow. Andersom komt het niet voor (dus van desktop naar app).

Reputatie 5
Badge +5

@Ardy Paats - van der Pas

Inmiddels heb je een workflow formulier aangemaakt dat alleen toegekend wordt als het mobiele formulier is ingevuld en die mobiele melders de mogelijkheid biedt om eventuele ontbrekende informatie alsnog aan te vullen.
Dit is via een actiepunt op de statusovergang tussen concept en "verzonden” ingeregeld.

Daarnaast heb je zodanige voorwaarden ingesteld dat een desktop melding (regulier Zenya meldformulier) niet staat te wachten op deze aanvulling.

Misschien wil je het meldingstype en je geleerde lessen hier in meer detail delen, zodra het meldingstype in productie is?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring