Ik heb zitten zoeken in jullie kennisbank en trainingen maar niet gevonden waarom ons knop ‘Raadplegen’ in het grijs staat. Het zal met rechten te maken hebben maar mijn rol is applicatiebeheerder en zou alles moeten kunnen.
Wie kan me de juist weg op sturen?
Vg
Maarten.
Antwoord op het topic Job Kramer
om de raadplegen knop aan te krijgen is het volgende vereist:
er zijn gepubliceerde documenten waar je leesrechten op hebt
deze documenten zijn aan een verzameling toegevoegd
de verzameling is aan een portaal toegevoegd
je hebt ten minste leesrechten op het portaal
de content is naar het portaal gesynchroniseerd. Vaak gebeurt dit meteen, maar in sommige situaties ook niet, dan ben je afhankelijk van een periodieke update. Standaard gebeurt een gedeeltelijke synchronisatie elke 20 minuten en een volledige 1 keer per dag.
om de raadplegen knop aan te krijgen is het volgende vereist:
er zijn gepubliceerde documenten waar je leesrechten op hebt
deze documenten zijn aan een verzameling toegevoegd
de verzameling is aan een portaal toegevoegd
je hebt ten minste leesrechten op het portaal
de content is naar het portaal gesynchroniseerd. Vaak gebeurt dit meteen, maar in sommige situaties ook niet, dan ben je afhankelijk van een periodieke update. Standaard gebeurt een gedeeltelijke synchronisatie elke 20 minuten en een volledige 1 keer per dag.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.