Skip to main content
Antwoord

Geen toegang tot documenten (net gestart met nieuwe Zenya omgeving)?

  • August 19, 2022
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

MaartenVT
Forum|alt.badge.img+1

Beste

Ik heb zitten zoeken in jullie kennisbank en trainingen maar niet gevonden waarom ons knop ‘Raadplegen’ in het grijs staat. Het zal met rechten te maken hebben maar mijn rol is applicatiebeheerder en zou alles moeten kunnen.

Wie kan me de juist weg op sturen?

Vg

Maarten.

Antwoord op het topic Job Kramer

om de raadplegen knop aan te krijgen is het volgende vereist:

  • er zijn gepubliceerde documenten waar je leesrechten op hebt
  • deze documenten zijn aan een verzameling toegevoegd
  • de verzameling is aan een portaal toegevoegd
  • je hebt ten minste leesrechten op het portaal
  • de content is naar het portaal gesynchroniseerd. Vaak gebeurt dit meteen, maar in sommige situaties ook niet, dan ben je afhankelijk van een periodieke update. Standaard gebeurt een gedeeltelijke synchronisatie elke 20 minuten en een volledige 1 keer per dag.

4 reacties

  • Niet actieve gebruiker
  • Antwoord
  • August 22, 2022

om de raadplegen knop aan te krijgen is het volgende vereist:

  • er zijn gepubliceerde documenten waar je leesrechten op hebt
  • deze documenten zijn aan een verzameling toegevoegd
  • de verzameling is aan een portaal toegevoegd
  • je hebt ten minste leesrechten op het portaal
  • de content is naar het portaal gesynchroniseerd. Vaak gebeurt dit meteen, maar in sommige situaties ook niet, dan ben je afhankelijk van een periodieke update. Standaard gebeurt een gedeeltelijke synchronisatie elke 20 minuten en een volledige 1 keer per dag.

MaartenVT
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Leergierige
  • August 22, 2022

Beste Job

 

Ik heb nu een verzameling aangemaakt en deze aan een portaal toegevoegd. 

Een document aanmaken kan ik evenwel nog niet. Ook staat er bij de licenties van DOC 0/30. Volgens mij klopt hier iets niet.


Forum|alt.badge.img+3
  • Niet actieve gebruiker
  • August 22, 2022

Beste @MaartenVT 

Ik heb uw vraag doorgezet naar onze Servicedesk.


Marcel Maertens
  • Zenya Product Specialist
  • August 22, 2022

Via de mail de vraag van maarten behandeld