Skip to main content
Antwoord

Melden & Analyseren, GPS locatie na melding aanpassen

  • October 8, 2019
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

Hoogeboom-01
Forum|alt.badge.img+2
Hoi medegebruikers,

Ik heb een melding via de App binnen gekregen waarbij de verkeerde locatie is gebruikt (op basis van GPS). Kan ik deze aanpassen ?

Antwoord op het topic Inge Kuijpers

Hoi @Hoogeboom-01,

Zo te zien is de locatie ook het onderwerp van de melding. Dat is de reden waarom je deze niet in het meldformulier kunt aanpassen.
Je kunt de locatie wijzigen door bij de details van de melding in de knoppenbalk op de knop 'Toewijzen' te klikken. Vervolgens kun je dan een andere locatie kiezen en indien nodig ook een nieuwe eigenaar.

4 reacties

Carola
  • Zenya medewerker
  • October 9, 2019
Als je naar de details van de melding gaat en hier het tabblad 'Formulieren' opent kun je de melding aanpassen door op de 'Wijzigen' knop te klikken.

Hoogeboom-01
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Conversator
  • October 10, 2019
Hoi Carola,

Ik denk niet dat je antwoord is waar ik naar op zoek ben. Als het 'pad' dat ik heb gevolgd heb juist is dan is aanpassen niet mogelijk. Wat doe ik verkeerd?


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • October 10, 2019
Hoi @Hoogeboom-01,

Zo te zien is de locatie ook het onderwerp van de melding. Dat is de reden waarom je deze niet in het meldformulier kunt aanpassen.
Je kunt de locatie wijzigen door bij de details van de melding in de knoppenbalk op de knop 'Toewijzen' te klikken. Vervolgens kun je dan een andere locatie kiezen en indien nodig ook een nieuwe eigenaar.


Hoogeboom-01
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Conversator
  • October 10, 2019
Opgelost! Dank