Goedemiddag,
Sinds 2012 hebben medewerkers van Lister de mogelijkheid om incidenten te melden die zich hebben voorgedaan op locatie in het meldsysteem van Infoland. In het kader van digitalisering heeft Lister ervoor gekozen om de applicatie van Infoland - genaamd Zenya capture app - toe te voegen aan één van de manieren om een incident te melden. Hiermee wordt het mogelijk gemaakt om incidenten te melden op de werktelefoon. Medewerkers kunnen inloggen in de applicatie met hun Lister-mailadres en wachtwoord. Het meldformulier is identiek aan het meldformulier op de website. Het enige verschil is het device waarop medewerkers een melding doen.
Probleem
Nu blijkt dat medewerkers alle locaties van Lister zien bij het invullen van het meldformulier via de app. Dit is helaas niet aan te passen door technische redenen. Dit betekent dat de melding potentieel bij de verkeerde persoon terecht kan komen.
Eerst moet de medewerker het juiste meldformulier kiezen. Er zijn namelijk twee te zien in de app:
-
incidentformulier cliënten en
-
incidentformulier mobiel.
Het formulier voor cliënten is helaas niet uit de app te halen, omdat onze cliënten ook incidenten kunnen melden via onze website. Dit moet ook via een mobiele formulier.
Vervolgens heeft een medewerker de volgende opties als hij/zij op bijvoorbeeld De Boerderij klikt:
-
De Boerderij - Algemeen
-
De Boerderij - Team De Boerderij
-
De Boerderij - FIT
De melding van een medewerker uit het team De Boerderij komt enkel bij het desbetreffende locatiehoofd als ‘De Boerderij - Team De Boerderij’ of ‘De Boerderij - FIT’ gekozen wordt. Als een medewerker kiest voor ‘De Boerderij - Algemeen’ dan komt het terecht bij VMS.