Skip to main content

Beste Zenya experts,

Ik heb een vraag. We willen gebruik maken van een groepsaccount voor onze diensttoestellen om zo alle medewerkers eenvoudig toegang te geven tot de documenten in Zenya. Nu heb ik het al voor elkaar om een groepsaccount te creëren. Daarnaast is het mij al mogelijk om QR code's te maken die via de Zenya app kunnen worden gebruikt om naar het juiste document te gaan. Het enige waar ik nu nog tegenaan loop is dat via de groepsaccount opmerkingen in een document kunnen worden geplaatst. 

 

Nu las ik in een ander bericht op de community het volgende:

Wanneer is ingelogd met een groepsaccount, en men gaat een opmerking plaatsen bij een document , dan zal niet automatisch de naam van de ingelogde (groeps)account worden ingevuld. In plaats daarvan wordt de medewerker gevraagd om zelf zijn eigen naam in te typen.

Dit lijkt mij nog niet te lukken. Is dit anders wanneer je gebruik maakt van de app, of is dit af te dwingen via instellingen?

Hallo @Hindriks 

Als er geen SSO via SAMLis ingericht dan kunt je handmatig aanloggen in de search app met het groepsaccount en kun je bij een document een opmerking plaatsen. Er is geen mogelijkheid om een naam op te geven in de Zenya search app.
De opmerking wordt in Zenya gelogd onder het groepsaccount. Bij het groepsaccount staat één e-mailadres ingesteld dus als de beheerder zou reageren op de opmerking dan wordt de mail naar dat mailadres gestuurd.

Mocht je willen dat een groepsaccount een naam kan opgeven bij het toevoegen van een opmerking via de search app dan kun je daarvoor een nieuw idee posten.


Reageer