Beantwoord

Zenya Capture app - probleem met laden van het formulier

  • 22 December 2022
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Badge

Hallo,

 

We gebruiken nu al bijna een half jaar succesvol de Zenya Capture app voor de schoonmaakregistratie van onze productiemachines. Sinds een week ervaren wij problemen met de app. Het desbetreffende mobiele formulier bestaat uit 9 pagina's en de app toont slechts 2 pagina's en laadt de overige pagina's niet. Er zijn verder geen problemen met de Wifi, daar hebben we al naar gekeken met ICT.

Ik vroeg me af of dit laad-/weergave probleem bekend is bij jullie? Wellicht is er een update geweest?

Ik hoor het graag, alvast dank!

 

Groet,

Sandra Sassen

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 23 January 2023, 14:29

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Sandra,

Daar lijkt dan inderdaad iets mis te gaan, ik zet je vraag daarom door naar onze servicedesk.

Hallo @Sandra Sassen,

Jouw melding betreft bug 65802 in de software. 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring