Beantwoord

iProva Capture app - workflow mails worden niet geregistreerd bij "extra info"?

  • 27 maart 2020
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

We willen op korte termijn de iProva Capture app uitrollen, zodat de medewerkers op een mobiel apparaat meldingen kunnen doen. Zo hopen we laagdrempig te kunnen melden,=.

De Capture app biedt hier een super handige en mooie mogelijkheid voor.
Tevens is het erg gebruiksvriendelijk om de meldmodule te activeren en in te richten.

Alleen lopen we nu tegen een probleempje aan.

Er is in het mobiele meldformulier de mogelijkheid om bij instellingen de “workflow” te bepalen.
We hebben gekozen voor de “Organisatie-eenheid wordt gekozen door de melder “  nieuwe meldingen worden dan netjes op de voorkeurs-coordinator gezet.

Maar waar we tegenaan lopen is dat de acties van de status-overgang (van “concept” naar  “in behandeling” wel worden uitgevoerd

 

Maar de mails die uitgestuurd worden, worden niet geregistreerd onder extra info
(met uitzondering van de mail die naar de melder gaat)

 

Terwijl ze wel verstuurd worden (dit zijn er 3; in totaal zijn er meerdere verzonden en aangekomen op een andere mailbox)



Ze worden ook niet gelogd in de activiteitenlog

 

Gaat er technisch iets niet goed of is dit een bewuste keuze?!

De weergave is namelijk anders als bij het “normaal” inleggen van een melding.



Hebben meer mensen welke de iProva Capture app gebruiken dit?! 

 

Hopelijk hier op de juiste plek gemeld.
Anders hoor ik het graag.

icon

Antwoord op het topic Marcel Smidt 30 maart 2020, 12:53

Hoi @Marcel Smidt, onze servicedesk gaat dit voor je uitzoeken.


Met dank @Inge Kuijpers, de servicedesk heeft het erg vlot nagekeken, er bleek een veld niet ingevuld te zijn waardoor de e-mails op de statusovergang niet werden verzonden.

We maken er nu in het meldformulier voor de app ook een "verplicht” veld en dan is het ondervangen!


Onze dank is groot voor uit uitzoeken en terugkoppelen!


Marcel Smidt

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi @Marcel Smidt, onze servicedesk gaat dit voor je uitzoeken.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Marcel Smidt, onze servicedesk gaat dit voor je uitzoeken.


Met dank @Inge Kuijpers, de servicedesk heeft het erg vlot nagekeken, er bleek een veld niet ingevuld te zijn waardoor de e-mails op de statusovergang niet werden verzonden.

We maken er nu in het meldformulier voor de app ook een "verplicht” veld en dan is het ondervangen!


Onze dank is groot voor uit uitzoeken en terugkoppelen!


Marcel Smidt

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring