Hoi Anita,
Kun je aangeven wat je als achteruitgang ervaart? Welke functionaliteit mis je bijvoorbeeld?
Hallo Inge,
Onderwerpen die voor ons nog niet duidelijk zijn of een achteruitgang in functionaliteit geven zijn bij voorbeeld:
- onvoldoende duidelijk hoe we auditsjablonen kunnen toepassen en mogelijkheid voor rechteninstellingen op gebruikersgroepen i.p.,v. persoonsnaam
- mate van aanpasbaarheid (door ons zelf) van de auditsjablonen, met bijvoorbeeld keuze- en tekstvelden. Daarmee kunnen we meer variatie aanbieden.
- Kopieer mogelijkheid voor auditregels ontbreekt
- Sterke achteruitgang in layout van het auditoverzicht
- Zenya AI haalt 1 op 1 bevindingen uit een auditrapport, we bundelen deze bevindingen op thema-niveau. Hierin is (nog) niet voorzien)
- Het tabblad (knop) bevindingen in het auditsjabloon is niet uit te schakelen
- De mate van aanpasbaarheid van het bevindingensjabloon is nog niet bekend
- Koppeling van bevindingensjabloon naar verbeteracties nog niet duidelijk.
We hebben e.e.a. ook teruggekoppeld aan onze Customer Succes Manager, we zijn nog in afwachting van een reactie.
Hoi @Anita Wolters,
Een iets latere reactie, omdat ik dacht dat we elkaar vandaag zouden spreken. Die afspraak ging helaas niet door, vandaar even via deze weg. Ik zal bullit voor bullit reageren:
- We hebben hiervoor een handleiding, te vinden via: AUDIT - Auditsjablonen | Zenya Community.
- Dat is op dit moment nog niet mogelijk. Ik schreef daar eerder over ‘Het is op dit moment inderdaad niet mogelijk -nog- om custom velden toe te voegen aan je sjabloon. Geef daarom vooral aan welke velden je graag wenst (of wil kunnen aanpassen) op ons ideeën gedeelte van de community. Dan kunnen we dit meenemen als klantfeedback in de doorontwikkeling.’
- Klopt, dat kan momenteel (nog) niet. In een van de aankomende minor releases (en anders uiterlijk bij de 7.6. release) zal dit mogelijk zijn.
- Wij, en meerdere klanten met ons, vinden het juist een sterke verbetering in de lay out. Ervaring leert wél (op basis van het nieuwe RISK) dat het vaak even wennen is.
- Dat kan nog niet, tegelijkertijd: er kunnen nu dingen wél die voorheen niet konden met dank aan Zenya AI.
- Hier hebben we het eerder over gehad per mail: die is niet uit te schakelen. Bevindingen hebben een centrale plek in onze (AUDIT) visie. Op termijn willen we hier daarom naar kijken, niet nu.
- Via deze training kan je vinden wat je aan of uit kan zetten binnen het bevindingen sjabloon: Instellingen voor bevindingen | Zenya Community
- Via deze training kan je zien hoe je statussen van bevindingen kan aanpassen óf kan linken aan Zenya FLOW: AUDIT - Bevindingen | Zenya Community
Op het kopiëren na, wat we spoedig zullen toevoegen, lees ik vooral zaken die volgens mij passen bij ‘onbekend maakt onbemind’.
Is het een idee om de upgrade naar de nieuwe AUDIT eerst op een testomgeving te doen? Dat geeft de mogelijkheid om -naast de handleidingen- zelf eea uit te proberen.
Zou dat helpen?