Vraag

Accountscherm Azure authenticatie

  • 11 August 2023
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Badge


Zijn er onder de SaaS-klanten die van Azure AD authenticatie gebruik maken, instellingen die het verschijnen van onderstaand scherm tijdens het starten, hebben weten te onderdrukken?

 

 

En daarmee dus gerealiseerd hebben dat er automatisch met het voorgestelde account wordt ingelogd, zonder dat het aangeklikt hoeft te worden?

 

In dat geval ben ik heel benieuwd op welke manier precies en treed ik graag in contact.

 

Groet Eric


1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Eric 

Ik zie dat deze kwestie ook als incident is gemeld bij onze Servicedesk. Deze melding is inmiddels opgelost doordat jullie voor de authenticatie zijn overgestapt van Azure AD naar Workspace One van VMware.
In dat geval wordt het tussenscherm niet langer weergegeven en kan een medewerker direct door naar het doel.

Daarnaast wil ik nog een persoonlijke ervaring delen die mogelijk relevant is: als Servicedesk medewerker dien ik soms via Azure AD SSO aan te melden op andere applicaties die niet toegankelijk zijn met mijn Infoland account. Als ik dat eenmaal gedaan heb, dan dien ik bij iedere andere Azure AD SSO aanmelding aan te geven met welk account ik wil authenticeren. Is dat een aanvulling die wellicht een nieuw licht laat schijnen op jullie situatie?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring