Ik ben benieuwd hoe bij andere ziekenhuizen de organisatie rondom iProva is geregeld. Wij maken gebruik van 'Documenten' (iDocument), 'Meldingen' (iTask) en 'Vragenlijsten' (iCheck) en hebben daar ongeveer 1,5 fte voor ter beschikking in een organisatie met zo'n 8000 medewerkers.
Qua organsiatiestructuur hebben we themagroepen voor zowel 'Documenten' (iDocument) als 'Meldingen' (iTask), bestaande uit gebruikers en kwaliteitsmedewerkers die zich bezighouden met zaken op tactisch niveau (gebruikerswensen/testen etc.) met daarboven een beheergroep 'Documenten' die zich meer op strategisch niveau richt (beleid/visie etc.).
Een fraai staaltje ambtelijke organisatie die de voortgang niet altijd bevorderd en die gelukkig op korte termijn dan ook anders ingericht gaat worden.
Hoe zit dat bij anderen? Ik ben benieuwd naar jullie structuur en ervaringen.
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

