Beantwoord

Vragenlijst - gebruik van organisatie-eenheid

  • 19 January 2022
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Badge +1

Wij wensen een vragenlijst uit te sturen naar medewerkers (maar niet via iProva, maar via privémail) waarin we hun naam en voornaam wensen te bevragen, en tevens de organisatie-eenheid waar men werkt.

Het instellen van het veld ‘organisatie-eenheid’ levert momenteel 2 problemen: 

  • in het voorbeeld bij het opzetten van vragenlijst onderzoek komt dit niet naar boven → ik las ergens dat dit niet mogelijk is omdat je de vragenlijst extern stuurt. Hoe kunnen we dit makkelijk oplossen? 
  • anderzijds hebben wij onze ‘oude’ organisatiestructuur hier ook nog in het overzicht staan, waardoor medewerkers als ze de eenheid moeten kiezen een mix van van alles zien. 
    Wat is de impact als ik de oude structuur ‘verwijder’ (ook al staan hier nog actieve meldingen op → ik las dat dit naar de bovenliggende structuur gaat en dat er rechten op melding probleem gaf → versta ik dan goed dat ik ‘gewoon’ mag verwijderen, dat actieve meldingen blijven bestaan en worden toegekend aan ingestelde coördinator?

alvast bedankt voor snelle tips!

 

mvg

Maddy

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 25 January 2022, 09:54

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi @Maddy Silverans,

Bij een externe vragenlijst (die je naar e-mailadressen stuurt) kun je het veld Organisatie-eenheid niet gebruiken. Er is wel een mogelijkheid om de invullers toch een organisatie-eenheid te laten kiezen via een meerkeuze vraag. Je kunt in die vraag dan ook meteen de juiste structuur maken voor de antwoordmogelijkheden.

In deze training kun je lezen hoe het werkt:

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring