Skip to main content
Beantwoord

Boost vraag verwijderen

  • 10 July 2024
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Beste,

 

Graag zou ik de mogelijkheid zien om een Boost vraag te verwijderen uit de campagne.

Als je "vergeet” eerst een pauze in te zetten en je plaatst een vraag wordt deze, in dit geval, in het verleden geplaatst. (op 4 juni). Deze kan ik er niet meer uithalen. Is hier een oplossing voor?

 

Mvg Gaby

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Herkenbaar… Ook bij ons zijn hierdoor verkeerde berichten ineens verstuurd. 

Graag zou ik de wens willen aanvullen met de wens om een bericht nog te kunnen aanpassen. Het kan voorkomen dat er een foutje zit in het bericht, je kunt dit niet meer herstellen als het bericht is verstuurd en de foute informatie blijft zo in de tijdlijn staan. De tijdlijn wordt ook als als naslag gebruikt, het is vervelend als daar verkeerde informatie staat. Dan proberen we met herstelberichten of de chat de deelnemers alsnog de goede informatie te geven. Een correctiemogelijkheid zou fijn zijn. 

Reputatie 3
Badge +3

Beste @ghab ,

Ik heb jouw melding doorgezet naar de servicedesk, waar we dit verder zullen bekijken.
Op de community zullen we hiervan een terugkoppeling geven.

 

 

Reputatie 3
Badge +3

Beste @Mieke Joosten ,

Vervelend dat jullie hier ook tegenaan lopen. Zodra ik meer informatie heb, breng ik je op de hoogte.

Voor wat betreft het aanpassen van een gedeeld bericht: zou je hiervoor een Idee willen registreren?

Beste,

 

Graag zou ik de mogelijkheid zien om een Boost vraag te verwijderen uit de campagne.

Als je "vergeet” eerst een pauze in te zetten en je plaatst een vraag wordt deze, in dit geval, in het verleden geplaatst. (op 4 juni). Deze kan ik er niet meer uithalen. Is hier een oplossing voor?

 

Mvg Gaby

 

Na verder onderzoek lijkt het er op dat hier eenmalig iets is misgegaan, er zou automatisch een pauze toegevoegd moeten worden.

Reageer