Graag zou ik de mogelijkheid zien om een Boost vraag te verwijderen uit de campagne.
Als je "vergeet” eerst een pauze in te zetten en je plaatst een vraag wordt deze, in dit geval, in het verleden geplaatst. (op 4 juni). Deze kan ik er niet meer uithalen. Is hier een oplossing voor?
Mvg Gaby
Antwoord op het topic Inge Kuijpers
ghab schreef:
Beste,
Graag zou ik de mogelijkheid zien om een Boost vraag te verwijderen uit de campagne.
Als je "vergeet” eerst een pauze in te zetten en je plaatst een vraag wordt deze, in dit geval, in het verleden geplaatst. (op 4 juni). Deze kan ik er niet meer uithalen. Is hier een oplossing voor?
Mvg Gaby
Na verder onderzoek lijkt het er op dat hier eenmalig iets is misgegaan, er zou automatisch een pauze toegevoegd moeten worden.
Herkenbaar… Ook bij ons zijn hierdoor verkeerde berichten ineens verstuurd.
Graag zou ik de wens willen aanvullen met de wens om een bericht nog te kunnen aanpassen. Het kan voorkomen dat er een foutje zit in het bericht, je kunt dit niet meer herstellen als het bericht is verstuurd en de foute informatie blijft zo in de tijdlijn staan. De tijdlijn wordt ook als als naslag gebruikt, het is vervelend als daar verkeerde informatie staat. Dan proberen we met herstelberichten of de chat de deelnemers alsnog de goede informatie te geven. Een correctiemogelijkheid zou fijn zijn.
Mvg Gaby
Na verder onderzoek lijkt het er op dat hier eenmalig iets is misgegaan, er zou automatisch een pauze toegevoegd moeten worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekerservaring te verbeteren en te personaliseren. Hiervoor hebben wij uw toestemming nodig. U kunt uw toestemming altijd wijzigen of intrekken bij de cookie instellingen onderaan de webpagina. U kunt meer informatie lezen over het gebruik van cookies in onze privacy- en cookieverklaring.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.