Skip to main content
Beantwoord

Data vragenlijsten ontsluiten naar datawarehouse

  • August 10, 2022
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Forum|alt.badge.img+5

De mogelijkheden van rapportage vragenlijsten geeft onvoldoende mogelijkheden voor ons. Heeft iemand ervaring met het ontsluiten van data naar datawarehouse zodat alle data beschikbaar is voor BI om gewenste rapportage te ontwikkelen?

Graag horen wij alle tips hierover.

Antwoord op het topic Chaim Leunissen

Hoi @a.schols 

Het antwoord op Management informatie over Vragenlijsten (iCheck) is nog steeds geldig: er zijn mogelijkheden tot het ontsluiten van CHECK informatie aan jullie Datawarehouse, maar dit betreft aanvullende (betaalde) support van een van onze engineers.

Je kunt deze support aanvragen via je accountmanager / Customer Success Manager.

4 reacties

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5
  • Zenya medewerker
  • 919 reacties
  • Antwoord
  • August 10, 2022

Hoi @a.schols 

Het antwoord op Management informatie over Vragenlijsten (iCheck) is nog steeds geldig: er zijn mogelijkheden tot het ontsluiten van CHECK informatie aan jullie Datawarehouse, maar dit betreft aanvullende (betaalde) support van een van onze engineers.

Je kunt deze support aanvragen via je accountmanager / Customer Success Manager.


Forum|alt.badge.img+1
  • Avonturier
  • 11 reacties
  • May 2, 2024

Goedemiddag, 

Is dit antwoord nog steeds geldig? Wij willen inderdaad ook data ontsluiten uit Check. 

Met vriendelijke groet, 

Micha van der Kamp 

Functioneel Applicatiebeheer Cosis


Forum|alt.badge.img+4
  • Zenya Product Specialist
  • 593 reacties
  • May 3, 2024

Hi @Michavdkamp,

Het antwoord op Management informatie over Vragenlijsten (iCheck) is nog steeds geldig: er zijn mogelijkheden tot het ontsluiten van CHECK informatie aan jullie Datawarehouse, maar dit betreft aanvullende (betaalde) support van een van onze engineers.

Je kunt deze support aanvragen via je accountmanager / Customer Success Manager.


Forum|alt.badge.img+1
  • Avonturier
  • 11 reacties
  • May 6, 2024

Bedankt, ik was al in gesprek met de Servicedesk dus ik ga het met hen verder oppakken. 

 

Met vriendelijke groet, 

Micha van der Kamp