Beantwoord

E-mail herinnering voor het invullen van vragenlijsten

  • 14 September 2021
  • 8 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Wij hebben verschillende vragenlijst onderzoeken lopen met een deadline voor het invullen. 

Nu zie ik wel dat ik in kan stellen dat er een reminder verstuurd wordt zoveel dagen voor de deadline. Maar ik zie nergens dat ik een tekst kan maken. of is dit een automatisch bericht vanuit iprova? En wat is dan de inhoud?

icon

Antwoord op het topic Menno Mulders 15 September 2021, 10:38

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +2

Aan het begin van het jaar hebben we hetzelfde meegemaakt. Wij hebben de onze leveranciersbeoordeling via deze module uitgevoerd. De herinnering was als volgt:

 

Het automatische bericht had de volgende titel:

 

Badge +2

Die berichten kan je instellen bij Applicatiebeheer > Systeeminstellingen > Systeemsjablonen. Daar staan alle mail sjablonen die door Zenya gebruikt worden bij herinneringen, notificatiesect. 

Reputatie 3
Badge +6

Top nu zie ik mbt deadline invullen vragenlijst tweetal berichtsjablonen; 

Herinnering voor invullen van vragenlijst; deze wordt verstuurd adhv het vinkje herinnering versturen bij de vragenlijst op de dag van instellen lijkt mij. 

 

maar wanneer wordt 'einddatum vragenlijstonderzoek nadert' dan verstuurd volgens het systeem? 

 

Groet 
Rosanne

Badge +2

Ik zou zeggen op een deadline van een vragenlijstonderzoek, dus het uitsturen van een vragenlijst naar meerdere personen gedurende een vaste periode? 

@Rosanne Glasbergen je geeft dan aan bij de eigenschappen van het vragenlijstonderzoek. Wanneer je daar een einddatum invult, kun je aangeven hoeveel dagen voor deze einddatum je automatisch een herinnering wilt laten sturen aan de gebruikers die nog niet hebben ingevuld.

 

Reputatie 3
Badge +6

Beste Inge 

Mijn vraag is wanneer en hoeveel dagen voor de deadline wordt het bericht einddatum vragenlijstonderzoek nadert verstuurd naar de invuller? 

 

Het bericht 'Herinnering voor invullen van vragenlijst' wordt verstuurd afhankelijk van de instellingen zoals op de afbeelding zichtbaar. Dat is duidelijk. 

Groet Rosanne

Hoi @Rosanne Glasbergen, dat bericht wordt verstuurd op het aantal dagen voor de einddatum dat je aangeeft bij het onderzoek. 

Het bericht 'Herinnering voor invullen van vragenlijst' wordt verstuurd wanneer je ‘handmatig’ een herinnering stuurt via de knop in de knoppenbalk.

Reputatie 3
Badge +6

Dank! 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring