Als in een vragenlijst bij vragen de mogelijkheid wordt gegeven voor het maken van opmerkingen en deze vragenlijst vervolgens wordt afgedrukt als bijvoorbeeld een PDF, dan zijn in het opmerkingenveld slechts de eerste twee regels van de opmerking te zien. Is dit een probleem met instellingen?
Bladzijde 1 / 1
Beste @Karin de Cock ,
Dit lijkt me meer een melding voor onze servicedesk. Je kunt deze melding door een servicedesk contactpersoon bij onze servicedesk aanmelden.
Standaard is het zo, dat er slechts 2 regels te zien zijn, maar zou ook de tekst meer of more zichtbaar moeten zijn.
Als deze tekst niet zichtbaar is, dan zou ik een melding laten inleggen.
Dit lijkt me meer een melding voor onze servicedesk. Je kunt deze melding door een servicedesk contactpersoon bij onze servicedesk aanmelden.
Standaard is het zo, dat er slechts 2 regels te zien zijn, maar zou ook de tekst meer of more zichtbaar moeten zijn.
Als deze tekst niet zichtbaar is, dan zou ik een melding laten inleggen.
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.