Bij het aanmaken van een vragenlijst staat op pagina 1 wat info. Dat wil ik aanpassen. Hoe doe ik dat zodat ik een voorblad kan creëren waarop de gegevens komen te staan van de auditee.
Allereerst: welkom op de Community!
De eerste pagina van een vragenlijst is bedoeld om algemene informatie vast te leggen over de persoon of het object waarvoor de vragenlijst ingevuld wordt.
Onderstaand is een voorbeeld van de details die je kunt laten invullen voor een vragenlijst van het type "Klant / Cliënt / Patiënt” (en waarbij ik de "klant” heb omgedoopt in "deelnemer”):

Zoals gezegd worden deze details bepaald door het vragenlijst type. De velden bij 3 zijn b.v. niet beschikbaar in een vragenlijst van het type "Organisatie eenheid”.
Zie Vragenlijst aanmaken - welk type vragenlijst moet je kiezen? | Zenya Community voor meer informatie over de verschillende types.
Daarnaast bepaalt het vragenlijst type ook of de invullers de vragenlijst zelf invullen, of dat iemand anders de vragenlijst namens een persoon kan invullen.
Misschien dat deze optie aansluit bij je vraag:

Je kunt dat m.i. vertalen naar "Auditor vult de vragenlijst in en vult op pagina 1 de gegevens van de Auditee in”, zie Vragenlijstonderzoek - meerdere vragenlijsten laten invullen | Zenya Community voor een volledige beschrijving.
Ik stel tevens voor dat je deze vraag voorlegt aan je accountmanager - dit komt mogelijk neer op een vraag naar "Good Practices”/delen van ervaringen en inrichting.
Reageer
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.