Voor klanttevredenheidsonderzoeken sturen we aan klanten, waarvan het e-mailadres bekend is, een uitnodiging om een vragenlijst in te vullen. Er zijn klanten die geen uitnodiging meer willen ontvangen.
Is er binnen Zenya een manier om dit 'automatisch’ te registreren?
Antwoord op het topic Cindy Segers
Hallo @Adam Schouwenaars
Er is in Zenya voor vragenlijstverzoeken geen ‘uitschrijven’ functie waarmee automatisch de uitgenodigde invuller verwijderd kan worden bij het onderzoek.
Mogelijk zijn er meer organisaties geïnteresseerd in deze functionaliteit. Zou je hiervoor een nieuw idee willen registreren op https://community.infoland.nl/ideas?
Er is in Zenya voor vragenlijstverzoeken geen ‘uitschrijven’ functie waarmee automatisch de uitgenodigde invuller verwijderd kan worden bij het onderzoek.
Mogelijk zijn er meer organisaties geïnteresseerd in deze functionaliteit. Zou je hiervoor een nieuw idee willen registreren op https://community.infoland.nl/ideas?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.