Inschrijven voor training met maximum aantal deelnemers via een vragenlijst

  • 4 February 2020
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Is het mogelijk om een vragenlijst te maken, deze open te zetten voor alle aangemelde gebruikers en deze vragenlijst te sluiten bij een x aantal invullers?

Ik zou graag vanuit een vragenlijst een item in de planning zetten voor bijvoorbeeld een training of uitleg.

Bij de training kunnen 20 man aanwezig. De 21e die invult dat hij/zij wil komen, heeft dan pech, want VOL en deze persoon kan dan ook de vragenlijst niet meer versturen.

Of is er een andere manier waarop ik iets soortgelijks voor elkaar zou kunnen krijgen?


3 reacties

Een mogelijke oplossing is het maken van een vragenlijst met objecttype Klant/Cliënt/Patiënt/Ander persoon waarbij je dan kiest voor ‘Andere persoon’ met de tekst ‘Cursist'.

Je kunt dan een vragenlijstonderzoek maken voor deze vragenlijst waarbij je kiest voor:

  • Vragenlijst wordt ingevuld door iProva gebruikers
  • Onderzoek betreft x vragenlijsten (maximum aantal deelnemers)

Bij de invullers kies je iedere potentiële deelnemer.

Reputatie 2
Badge +1

Dat is niet helemaal hoe ik het had bedacht.

In bovenstaand voorbeeld zou iedereen een mail ontvangen.

Dat is niet heel handig in dit geval.

 

we willen het gaan inzetten voor een project waaronder een aantal verschillende bijeenkomsten gaan vallen waar mensen zich op in kunnen tekenen.

 

Hoe we het voor ons zien:

Er wordt een interactief document gemaakt waarin de verschillende trainingen/bijeenkomsten worden genoemd/omschreven.

Daar zou een aanmeldlink in moeten komen.

Die aanmeldlink zou dan moeten uitkomen in een vragenlijst. (en de vragenlijst stuurt de bijeenkomst ook nog eens de planning in, maar dat is per saldo minder relevant)

Beschikbaar voor alle medewerkers, zonder dat ze daar per bijeenkomst apart een mail van ontvangen.

Bij de verschillende vragenlijsten zouden we graag een maximaal aantal deelnemers (=vragenlijst invullers) willen invoeren.

De link in het interactieve document zou moeten blokkeren (oid) bij het max aantal inschrijvingen.

 

of wil ik nu wel heel veel?

Hoi @Marianne Burgler,

Hetgeen je schetst is momenteel niet mogelijk.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring