Beantwoord

Rapportage voorwaardelijke vraag bij meerdere invullers en meerdere observaties

  • 27 June 2022
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Badge +1

Ik wil een veiligheidsronde vragenlijst opstellen, die door meerdere invullers kan ingevuld worden en waarbij minimum 5 personen bevraagd/geobserveerd worden.

In de ze vragenlijst zit een voorwaardelijke vraag: vb. “Gebruikt u deze spuitpomp op uw dienst?.

Indien het antwoord “ja” is, dan volgen nog 4 vragen. Vb. personen 1,3 en 4 antwoorden “Ja” en beantwoorden de daarop volgende vragen

Indien het antwoord “nee” is dan volgt nog 1 vraag. Vb. personen 2 en 5 antwoorden “Nee” en de daaropvolgende vraag.

Wat ik merk is dat enkel het antwoord via de laatste keuze (vb. “nee” en de vraag die daarop volgt) gerapporteerd wordt.

Wat ingevuld is nadat  “ja” werd geselecteerd wordt gewist als je “nee” kiest en bijgevolg ook niet gerapporteerd.

 

Heeft er nog iemand deze bevinding en hoe lossen jullie dit op?

icon

Antwoord op het topic Job Kramer 28 June 2022, 11:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5

Het is mij niet precies duidelijk hoe je te werk gaat. Als je 5 aparte vragenlijsten invult dan zullen alle 5 de ingevulde vragenlijsten worden opgeslagen met de relevante vragen en antwoorden, afhankelijk van het antwoord op de vraag "Gebruikt u deze spuitpomp op uw dienst?” Je kunt niet 5 mensen van dezelfde dienst dezelfde ingevulde vragenlijst laten bewerken. Het resultaat is dan 1 ingevulde vragenlijst voor de dienst, waarbij de laatste wijziging (persoon 5?) wint.

Ik vermoed dat je een vragenlijst met onderwerptype organisatie-eenheid gebruikt. Maar dat gaat niet werken als je de resultaten per persoon wilt opslaan. Dan zou je een vragenlijst met ontwerptype ‘medewerker’ kunnen gebruiken met de organisatie-eenheid wel als verplicht in te vullen veld op pagina 1.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring