Vraag

Tevredenheidsenquête terugkoppelen per organisatie-eenheid

  • 16 August 2022
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Badge

We sturen NPS-vragenlijsten uit naar al onze ontslagen patiënten. Per afdeling (of organisatie-eenheid) is hier een vragenlijstonderzoek voor opgesteld. Hoe maak ik nu rapporten op per afdelingen die enkel voor die afdeling zichtbaar zijn? 

De vragenlijst is opgesteld volgens objecttype ‘Patiënt’. Per vragenlijstonderzoek sturen we een andere URL uit. 

Het doel is dat onze hoofdverpleegkundigen en medisch diensthoofden een rapport kunnen trekken, wanneer zij willen. En dat enkel kunnen over de gegevens van hun afdeling. 

 

Alvast bedankt! 

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Volgens mij kun je alleen filteren per OE op de vragenlijst zelf en niet op de afzonderlijke vragenlijstonderzoeken.

Als je wilt filteren op OE en teamniveau moet je denk ik een vragenlijst per OE - team inclusief vragenlijstonderzoek per periode maken.

Je stelt daarop leesrechten in per manager. Zo kun je de boel splitsen.

Of je moet een (onderwater) OE/Team vraag maken in de vragenlijst waarbij de klant aangeeft waar hij de behandeling heeft gehad. Geef dan de betrokken managers de leesrechten op de vragenlijst. Dan kunnen ze daarna wel filteren op de lijsten van de eigen OE. 

Wellicht raak ik hiermee het antwoord dat je vraagt :-)

 

Hoi @lgrimon0,

Het is niet mogelijk om per vragenlijstonderzoek aparte rechten in te stellen. De rechten gelden op het niveau van de vragenlijst. Bij een vragenlijst van type ‘patiënt’ kun je de leesrechten niet per afdeling instellen, dit kan alleen bij een vragenlijst van type ‘organisatie-eenheid'.

Wat je misschien kunt doen is per afdeling een scorerapport maken en dan de juiste rechten in te stellen voor het draaien van dit rapport.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring