Skip to main content
Beantwoord

Vragenlijst door meerdere gebruikers in laten vullen

  • 22 May 2024
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Ik wil een vragenlijst onderzoek starten waarbij een vragenlijst door meerdere invullers ingevuld kan worden. Ik heb de training gelezen die dit betreft, maar een aantal zaken zijn me nog onduidelijk. In het voorbeeld wordt gesproken over een leveranciersbeoordeling gebaseerd op kaartenbakken. Dit gebruiken wij niet. Ik wil graag de vragenlijst baseren op organisatie eenheid, kan dit? 

Tevens ben ik gewend om labels aan vragen te koppelen en dat medewerkers de vragen krijgen passend bij het label. Kan dit ook als er meerdere invullers zijn. Ik heb bv een combinatie van financieringstroom en type medewerker en dit in verschillende varianten.

De vragenlijst in het voorbeeld heeft drie pagina's. Is het dan noodzakelijk om per type invuller een pagina te maken en daarbinnen te splitsen op een labelveld. bv financieringsstroom? Moet ik dit dan doen met voorwaardelijke vragen?

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hallo @m.degroot 

Het is mogelijk vragen te tonen of niet te tonen op basis van het label organisatie-eenheid.

Wat bedoel je met meerdere invullers? Vullen meerdere gebruikers dezelfde vragenlijst in of vullen ze het zelfde type vragenlijst in?

Het is niet noodzakelijk de vragen op labelwaarde te splitsen wel kan dit handig zijn om het overzicht te bewaren. Als je vragen wilt tonen op basis van label hoef je hier geen voorwaardelijke vragen voor te maken je kan dit dan puur doen op basis van de labels. 
Je zou dit ook op basis van een voorwaardelijke vraag kunnen doen in plaats van door middel van labels.

Je zou ook dit op kunnen splitsen in losse vragenlijsten, waarom wil je hier graag dat deze onderwerpen samen in 1 vragenlijst worden behandelt?
 

Reputatie 2
Badge +5

In de training lees ik dat het mogelijk is om een vragenlijst door meerdere invullers in te laten vullen. Ik lees dit als dat de ene medewerker start met een vragenlijst, halverwege stopt en opslaat en dat een andere medewerker op een ander moment doorgaat met dezelfde vragenlijst. Als verschillende medewerkers dit gedaan hebben, dan kan de vragenlijst verstuurd worden. 

Ik wil geen losse vragenlijsten. De bovenstaande situatie, die wil ik graag creëren. Is dit mogelijk?

 

Hallo @m.degroot 

Het is inderdaad zo dat je met meerdere gebruikers aan dezelfde vragenlijst werkt en deze invult. Als alle verplichte vragen gevuld zijn kan een van de invullers de vragenlijst versturen.

Per vragenlijst die ingevuld wordt kun je de voortgang zien en wie er al in bezig is geweest.

Reageer