Beantwoord

Vragenlijsten voor interne auditts

  • 16 June 2022
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 1
Badge +6

In ons ziekenhuis willen we Vragenlijsten inzetten voor het invullen van interne audits. Nu had ik de auditoren uitgenodigd om - dezelfde - vragenlijst in te vullen via Taak/e-mailbericht. Dit leverde echter bij een heel aantal interne auditoren de foutmelding op: ‘Oeps! Er is een fout opgetreden op de server’.

 

 

Mijn vraag is: Is bovengenoemde werkwijze niet correct? Hoe nodigen jullie collega's uit die eenzelfde vragenlijst moeten invullen?

Had ik dit ook kunnen doen door deze vragenlijst toe te voegen aan een verzameling en de auditoren rechten te geven op deze vragenlijst?

Ben benieuwd naar jullie reactie!

icon

Antwoord op het topic Marcel Maertens 15 July 2022, 08:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Margreet de Pree,


Ik heb hiervan een ticket aangemaakt bij onze servicedesk, zij komen hier op terug.​

Reputatie 3
Badge +4

Beste @Margreet de Pree, hieronder nog het antwoord van onze Servicedesk:

Deze fout treedt op als 2 (of meer) personen op exact hetzelfde moment dezelfde vragenlijst voor dezelfde OE invullen vanuit een vragenlijst onderzoek,Dit is een situatie die zich in de praktijk niet vaak  voor zal doen. De reden voor de melding is dat er in Zenya slechts één gebruiker toegang krijgt tot het invullen van de vragenlijst en de andere gebruiker niet, omdat de vragenlijst geblokkeerd wordt door de eerste gebruiker.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring