Skip to main content
Antwoord

Zijn opmerkingen zichtbaar in Word-rapport vragenlijsten?

• November 14, 2022
  • 2 reacties
  • 20 Bekeken

herma
Forum|alt.badge.img+5

Wij gebruiken de qualicor normen als kader in zenya.

Bij het maken van het rapport van een vragenlijst (bestaande uit qualicor vragen) staat bij de antwoorden dat er opmerkingen zijn (en hoeveel), maar de opmerkingen zelf staan niet in het rapport. 

Zie ik iets over het hoofd?

Antwoord op het topic Chaim Leunissen

Hoi Herma,

De opmerkingen komen vanaf versie 6.3.0 wel mee in het Word rapport, zie de releasnotes: Zenya 6.3.0 – Infoland Update - subkop "In de standaard rapportage voor vragenlijsten worden de gemaakte opmerkingen voortaan ook opgenomen

In dat verband wil ik je ook meteen wijzen op de volgende verbetering die vermeld staat in dezelfde releasenotes, zie subkop "Niet beantwoorde vragen worden niet meer getoond in de rapportage van vragenlijsten

2 reacties

herma
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Ervaren Conversator
  • November 14, 2022

vergeet ik te melden dat in het excel bestand de opmerkingen wel staan, maar niet in het wordbestand. 

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5
  • Zenya medewerker
  • Antwoord
  • November 17, 2022

Hoi Herma,

De opmerkingen komen vanaf versie 6.3.0 wel mee in het Word rapport, zie de releasnotes: Zenya 6.3.0 – Infoland Update - subkop "In de standaard rapportage voor vragenlijsten worden de gemaakte opmerkingen voortaan ook opgenomen

In dat verband wil ik je ook meteen wijzen op de volgende verbetering die vermeld staat in dezelfde releasenotes, zie subkop "Niet beantwoorde vragen worden niet meer getoond in de rapportage van vragenlijsten