Wij gebruiken de qualicor normen als kader in zenya.
Bij het maken van het rapport van een vragenlijst (bestaande uit qualicor vragen) staat bij de antwoorden dat er opmerkingen zijn (en hoeveel), maar de opmerkingen zelf staan niet in het rapport.
Zie ik iets over het hoofd?
Antwoord op het topic Chaim Leunissen
Hoi Herma,
De opmerkingen komen vanaf versie 6.3.0 wel mee in het Word rapport, zie de releasnotes: Zenya 6.3.0 – Infoland Update - subkop "In de standaard rapportage voor vragenlijsten worden de gemaakte opmerkingen voortaan ook opgenomen”
In dat verband wil ik je ook meteen wijzen op de volgende verbetering die vermeld staat in dezelfde releasenotes, zie subkop "Niet beantwoorde vragen worden niet meer getoond in de rapportage van vragenlijsten”
De opmerkingen komen vanaf versie 6.3.0 wel mee in het Word rapport, zie de releasnotes: Zenya 6.3.0 – Infoland Update - subkop "In de standaard rapportage voor vragenlijsten worden de gemaakte opmerkingen voortaan ook opgenomen”
In dat verband wil ik je ook meteen wijzen op de volgende verbetering die vermeld staat in dezelfde releasenotes, zie subkop "Niet beantwoorde vragen worden niet meer getoond in de rapportage van vragenlijsten”
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.