Even voorstellen

Nieuw Community teamlid: Dennis

  • 29 June 2020
  • 0 reacties
  • 158 Bekeken
Nieuw Community teamlid: Dennis
Reputatie 7

Onze zeer gewaardeerde collega @Gijs Prins gaat binnen Infoland een andere functie vervullen en heeft daarom zijn rol als product owner sinds kort overgedragen aan @Dennis Langenhuijsen.
Dit betekent dat Dennis vanaf nu onderdeel is van ons Community team. 

Tijd om hem eens een aantal vragen te stellen! 
 

Kun je je even kort voorstellen? 

Mijn naam is Dennis, 28 jaar oud en ik woon in Veldhoven met mijn vriendin Suus. Ik vind het leuk om lekker te koken of uit eten te gaan. Sinds kort hebben we een nieuwe BBQ en met dit mooie weer maak ik daar graag gebruik van!

Als je zo van eten houdt, is sporten natuurlijk ook  belangrijk :grin: .
Zo boks ik (recreatief) een aantal keren per week. Vorig jaar zijn we voor het eerst wezen surfen en dat was heel tof. In de corona periode heb ik zelf een aantal balance boards met de hand gemaakt om ook op het droge te kunnen surfen! 
 

In 2019 ben ik mijn Infoland avontuur gestart in de rol van consultant. In deze rol heb ik bij verschillende organisaties onze software mogen implementeren. Een mooie rol, waarbij ik intensief met onze klanten mocht samenwerken. In maart van dit jaar was het tijd voor mij om een vervolgstap te maken binnen Infoland. En wel in de rol van product owner! 
Leuk weetje: continue vernieuwen, daar krijg ik energie van. Ik ben daarom ook onderdeel van het Infoland innovatieteam. 

 


Gefeliciteerd met je nieuwe functie als Product Owner. En welkom in het community team. Hoe zie je jouw rol in dit team voor je? 

Ik neem sowieso de kennis en ervaring die ik heb opgedaan als consultant mee. Als community leden bijvoorbeeld topics plaatsten waarin zij op zoek zijn naar tips over de inrichting van de software, zul je geregeld een reactie van mij voorbij zien komen. 

Als product owner hoop ik op de community ideeën te kunnen doen voor onze doorontwikkelplannen én er waardevolle discussies te  hebben met iedereen die wilt meedenken. Ik zal aansluiten bij het twee-wekelijkse community team overleg,  zodat we samen borgen dat alle topics gezien en besproken worden. Ik ben vervolgens samen met de andere product owners verantwoordelijk voor het beoordelen van alle community ideeën en het delen van de sprint reviews. 
 

'’ Als er op de community mooie en vooral positieve discussies ontstaan over hoe onze producten verbeterd kunnen worden en ik - en ook het community team- daar waardevolle input uit kunnen halen, ontstaat er een mooie samenwerking! '’ - Dennis 

 

Tot slot: met welke vragen kunnen community leden bij jou terecht? 

Ik heb veel met onze software gewerkt én dit bij onze klanten geïmplementeerd. De community leden kunnen daarom met vragen over bijvoorbeeld de inrichting van de software bij mij terecht. Daarnaast wil ik mijn oriëntatie breed houden en sta ik open voor suggesties vanuit alle hoeken. Ik kan altijd kijken of ik je verder kan helpen en anders weet ik vast wel iemand anders! 😉
 

Heb je een vragen aan Dennis? Stel ze gerust hieronder. 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring