nieuws

🎉Nieuwe indeling van de Infoland Community (juni 2019)

  • 12 June 2019
  • 3 reacties
  • 581 Bekeken

Reputatie 7

Hoera de community bestaat vandaag 1 jaar! 🎈


Om dit te vieren hebben we de indeling van de community verbeterd én heeft het platform een nieuw jasje gekregen. We hebben dit niet zomaar gedaan. De afgelopen maanden hebben jullie via verschillende kanalen feedback met ons gedeeld. Naar aanleiding daarvan zijn we met een drietal feedbackpunten actief aan de slag gegaan:

Punt 1: ‘’Wij missen informatie per pijler/module, waardoor het soms lastig is om snel de juiste informatie te vinden.’’

Verbetering: De community is nu verdeeld in de verschillende pijlers. Iedere pijler kent weer 2 of 3 subcategorieën.

Voorbeeld:

 

 

3345a7c1-93b5-4427-bc9e-edc675e4e4b7.jpg


Als je klikt op de pijler Documenten en Processen, vind je direct een overzicht van ALLE topics over deze pijler. Je kunt ook bovenin klikken op één van de drie subcategorieën.

 

 

 

  • Stel je vraag: hier kun je al je vragen over deze pijler of over documentmanagement stellen. Of je nu een functionele vraag hebt of juist op zoek bent naar ervaringen van anderen, je kunt je vraag hier stellen.
  • Supportartikelen:Hier vind je allerlei supportartikelen zoals FAQ’s en Q&A's.
  • Trainingsmateriaal: Hier vind je korte online trainingen over de desbetreffende pijler.

Punt 2: ‘’Wij missen het overzicht van ideeën én duidelijkheid over wat we kunnen verwachten van Infoland''

Verbetering: We hebben nu een apart subforum gemaakt waar alle ideeën worden verzameld. Daarnaast hebben we de omgang met ideeën intern veelvoudig besproken. In dit topic leggen we zo transparant en eerlijk mogelijk uit hoe we omgaan met ideeën, zodat je weet wat je kunt verwachten van Infoland.

Punt 3: ‘’ Community, updatepagina, service desk, supportpagina … waar moet ik nu zijn?''

Verbetering: Infoland kent verschillende kanalen, waarmee we onze klanten zo goed mogelijk willen helpen. Vanaf vandaag zie je op de community bovenaan een zestal tegels staan. Deze tegels geven uitleg of linken naar andere kanalen. Zo vormt de community een centraal platform en kom je via de community altijd op de juiste plek terecht.

 

 

 

6613059d-0f88-4e8f-a1e2-fc897f827816.jpg

 

 


Via deze weg willen wij @Silvia van Gils@Berber Werkman en @Andre bedanken voor het testen van de eerste versie van de nieuwe community lay out!

Wij zijn erg benieuwd: wat is jullie eerste indruk van de nieuwe lay out?

 

 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Ziet er mooi uit! Fijne nieuwe navigatie dmv de knoppen op het startscherm. Ook heel handig dat je direct jouw eigen topics en eigen reacties terug kan vinden. Heeft me net al meteen tijd bespaard.
Reputatie 1
Badge +6
Ziet er goed uit! Duidelijke navigatie en ook ik vind het handig om direct mijn eigen topics en reacties te zien.👌
Reputatie 3
Badge +5
Een hele verbetering! Complimenten!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring