Skip to main content
Beantwoord

Afdrukken knop is niet voor elke gebruiker beschikbaar

  • August 29, 2025
  • 2 reacties
  • 12 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Een gebruiker heeft aangegeven dat de afdrukken-knop bij het openen van een document niet zichtbaar is. Deze is ook niet te vinden via de optie ‘Meer’:

Dit lijkt per document te verschillen: bij sommige documenten is de knop wel zichtbaar, bij andere niet.

Daarnaast blijkt de zichtbaarheid van de knop ook per medewerker (met gelijke rechten) te verschillen. Bij sommige gebruikers ontbreekt de knop, terwijl deze bij anderen wel zichtbaar is.

In de instellingen hebben wij geen optie kunnen vinden om dit aan te passen. Waar kan dit aan liggen en hoe zouden we dit kunnen oplossen? 

Antwoord op het topic Inge Kuijpers

Uit onderzoek is gebleken dat het verdwijnen van de knop te maken had met de zoomfactor op de webpagina.

2 reacties

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5

Hoi ​@Silvia 

Ik zie inderdaad dat de Zenya-knop 'Afdrukken’ ontbreekt in je schermafdruk als ik een vergelijk maak met onderstaande balk. Ik heb dat als ticket gemeld bij onze Servicedesk.

 

 


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Uit onderzoek is gebleken dat het verdwijnen van de knop te maken had met de zoomfactor op de webpagina.