Beantwoord

Delen van Zenya documenten met externen via Webshare - op welk platform delen jullie?

  • 25 October 2023
  • 11 reacties
  • 275 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7

Isala heeft net als vele andere ziekenhuizen te maken met een toename van ziekenhuis verplaatste zorg.

De patiënt mag dan eerder naar huis en krijgt zijn zorg thuis en wordt gemonitord door het ziekenhuis en verzorgt door verschillende disciplines zoals de thuiszorg organisaties, huisartsen, diëtisten, fysiotherapie enz. Zij dienen allemaal te werken volgens de afspraken die we in een Zenya interactief protocol hebben staan. 

De protocollen worden nu gedeeld met een Webshare link. Niet echt klantvriendelijk vinden wij, want vaak gaat het om meerdere Webshares. Waar moet de klant zoals een thuiszorgorganisatie of een huisarts al die linken plaatsen en zijn overzicht houden. Isala wil zijn Zenya documenten aan externen op een klantvriendelijke manier aanbieden en we zijn op zoek naar goede voorbeelden. 

Wij en onze externe partners willen eigenlijk een neutrale website waar wij per categorie (medicatie@home, monitoring@home en care&cure@home)  onze webshare links op kunnen laten  plaatsen.

Hoe delen jullie de documenten m.b.t. de ziekenhuis verplaatste zorg met de externen zoals thuiszorgorganisaties, huisartsen, diëtisten, fysiotherapeuten enz)?

icon

Antwoord op het topic e.franssen 25 January 2024, 08:43

Bekijk origineel

11 reacties

Hallo @Alex van Baar,

Uiteraard ben ik nieuwsgierig naar reacties :)

Heb je ook al eens gedacht aan de Zenya API? Daar kun je ook 'lijstjes’ met documenten op een zelf te bepalen website/applicatie presenteren. Dat ziet er wellicht wat mooier uit dan de webshare,

Reputatie 4
Badge +7

@Kelly de Jong 

Hallo Kelly. Dank voor je antwoord. Zou je ons hier in de community wat voorbeelden kunnen laten zien van Zenya API die in een website/applicatie gepresenteerd zijn? 

Reputatie 5
Badge +6

Wij delen in het Albert Schweitzer ziekenhuis protocollen voor fysiotherapeuten en huisartsen in de regio via webshares. Deze zijn te raadplegen via de website van het ziekenhuis.

@Kelly de Jong ik zou ook graag voorbeelden zien van het delen van documenten via Zenya API

Reputatie 6
Badge +7

Ik ben ook benieuwd naar de voorbeelden @Kelly de Jong 

En graag ook wat voor en eventuele nadelen waar we rekening mee moeten houden in geval van gebruik.

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Kelly de Jong ,

Sluit mij graag aan bij de opmerkingen van @Silvia van Gils@Arjo Kuiper  en @Alex van Baar.

Ook ik ben op zoek naar een goede mogelijkheid om interactieve documenten extern te gebruiken / te delen.

 

@Inge Herfs misschien ook handig als jij mee kijkt met deze oplossing?

 

Groetjes

Annemari

Als we het hebben over de API, haalt deze API je lijst op in de applicatie waarin je deze wenst te gebruiken. De lijst heeft vervolgens de opmaak en het uiterlijk van de applicatie. Die applicatie kan bijv. een (kleine) website zijn die je deelt met extern.

Helaas heb ik zelf geen voorbeeld-afbeeldingen hiervan.

 

Daarnaast hebben we meerdere en andere solutions voor koppelingen en afhankelijk van wat je zelf in huis hebt kies je de juiste optie, maar is altijd een interne oplossing. Voor meer informatie hierover is onze website te bekijken waar deze solutions staan : https://zenya-software.com/be-nl/solutions/technical-solutions/
Per solution staan er ook afbeeldingen bij die kloppen bij de solution.

 

 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Bedankt voor de aanvullende info @Kelly de Jong.

Ik begrijp dat er technische mogelijkheden zijn om met de Zenya API documenten op een website zichtbaar te maken. Na het lezen van de informatie kan ik echter nog geen beeld vormen over hoe dit eruit ziet.

Is er een klant van Infoland die dit gebruikt en dit aan ons kan laten zien?

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Arjo Kuiper, @Alex van Baar en @Silvia van Gils 

Ik kwam deze vandaag tegen.

Voor ons lijkt dit een hele werkbare oplossing en ook een (deel van de) oplossing die we zoeken.

Groetjes

Annemari

Reputatie 5
Badge +6

Dank voor het hierop attenderen @annemari.eichholtz 😃

De plannen voor het Zenya keten-portaal ken ik, maar hier had ik in dit verband niet gedacht.
Is een mooie ontwikkeling, zeker met de combinatie documenten en meldformulier voor externen beschikbaar kunnen stellen.

Reputatie 6
Badge +7

Dank @annemari.eichholtz Ik had deze ontwikkeling nog niet gezien. Wij gaan er naar kijken!

Reputatie 4
Badge +4

Hoi alle,

 

Zoals Annemari aangeeft zal de volgende ontwikkeling een oplossing zijn hiervoor:

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring