Beantwoord

Dropdown menu's invulbaar PDF

  • 13 November 2023
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Beste community,

 

Wij zijn nieuw in het gebruik van Zenya en zijn aan de slag gegaan met invulbare-PDF documenten in Zenya DOC te zetten.

Het probleem waar wij tegenaan lopen is dat de keuzes niet selecteerbaar zijn in de dropdown menu's als deze wordt weergegeven in Zenya. De cursor wil dan de achterliggende tekst aanpassen i.p.v. de keuze te selecteren. als voorbeeld het volgende:

In dit voorbeeld is te zien dat met het schuiven van de cursor over de optie “Module C: ELV” deze wel gemarkeerd wordt. Met de linkermuisknop klikken heeft echter geen effect. in de Zenya weergave wordt de cursor geplaats op de achterliggende tekts. Alsof ik deze dan wil aanpassen i.p.v. het selecteren van de gemarkeerde module. De modules zorgtechnologie en Crisiszorg zijn wel te selecteren omdat hier geen tekst achter staat.

 

Zouden jullie ons kunnen verder helpen? 

Zie ik een optie over het hoofd?

bij voorbaat dank,

Lesly Schouren

icon

Antwoord op het topic Lesly Schouren 30 November 2023, 12:41

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Lesly,

Ik zet je vraag door naar onze servicedesk, zij pakken dit verder met je op.

Onze servicedesk heeft geen reactie meer ontvangen en het probleem daardoor niet verder kunnen onderzoeken.

Badge

Probleem samen met servicedesk bekeken. Blijkt een probleem in de browser.

Met microsoft edge is het probleem te reproduceren. Echter in Google Chrome werken de dropdown menu's naar behoren.

 

Toch maar eens intern overleggen om de overstap te maken…

bedankt infoland!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring