Vraag

Ervaring met zorgpaden in Processen

  • 1 March 2022
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Wie maakt veel gebruik van zorgpaden in iProcess?

Wij willen een professionaliseringsslag hierin gaan maken.


4 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hallo Colien,

Ik weet dat het Radboud hier veel ervaring mee heeft; @Mieke Joosten wellicht kan jij iets voor Colien betekenen?

Bart

Reputatie 4
Badge +4

Dag Colien,

daar hebben wij inderdaad ervaring mee en die wil ik wel delen. Als je dat wilt kunnen we een keer digitaal afspreken.

Mieke

Reputatie 4
Badge +7

@Mieke Joosten @Colien 

In Isala blijven we worstelen met de vormgeving van een standaard zorgpad.  Nu is het zo dat de zorgpaden op verschillende manieren worden opgetekend in iProces maar we zien ook dat de zorgpaden ook gemaakt worden in Word en PowerPoint omdat men geen Visio licentie heeft (kosten) Ook het optekenen van een zorgpad in iProces gebeurt niet volgens een standaard en wordt op verschillende manieren opgetekend.  

Vragen aan Mieke en Colien

  • Zouden jullie met Isala het beleid m.b.t. het optekenen van zorgpaden willen delen?
  • Zijn er ook formats voor de werkinstructies die vanuit een processtap verwezen worden naar een werkinstructie en zo ja zou je dit dan ook willen delen?
  • Zouden jullie een paar voorbeelden van Zorgpaden met Isala willen delen. 

Alvast vriendelijk bedankt. a.j.van.baar@isala.nl 

 

Reputatie 4
Badge +4

Dag Alex, wij hebben voor zorgpadbeschrijvingen een basisformat en een bijbehorend document met richtlijnen voor het gebruik hiervan. Dit bevat algemene adviezen voor een goede procesbeschrijving en ook specifieke richtlijnen voor de zorgpadbeschrijvingen omdat deze in het kader van een groot project gemaakt worden. 

Ik heb ze via mail met je gedeeld.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring