Hallo, het parkhuis wil gaan starten met extraction of keywords, Zijn er al organisaties die hier mee werken? en wat zijn de ervaringen? Dan kunnen wij daar al rekening mee houden. Wat zijn de voordelen en ook wat kan er niet mee.
Groet,
Leendert
Hallo, het parkhuis wil gaan starten met extraction of keywords, Zijn er al organisaties die hier mee werken? en wat zijn de ervaringen? Dan kunnen wij daar al rekening mee houden. Wat zijn de voordelen en ook wat kan er niet mee.
Groet,
Leendert
Hoi
Goed om te horen dat jullie hiermee aan de slag willen gaan! Om je op weg te helpen met de mogelijkheden hiervan kun je ook eens een kijkje nemen in dit topic.
Hierin wordt uitgelegd hoe je aan de slag kunt met trefwoordextractie uit meldingen.
Daarnaast ben ik ook heel benieuwd wat de ervaringen zijn van klanten die dit al gebruiken!
Hoi,
Wij als apotheek zijn ons ook aan het oriënteren op de trefwoordenextractie. We zouden namelijk afdelingsoverstijgende analyses willen maken en beter in willen zoomen op 1 heel proces. Ik vroeg me een paar zaken af en ben benieuwd hoe andere dit doen:
Ik ben benieuwd naar jullie best practices, alvast hartelijk dank!
Groeten,
Anne
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.