Beantwoord

Hoe kan ik gebruikers inzage geven in concept documenten zonder dat ze deze documenten kunnen bewerken?

  • 10 February 2023
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Badge +5

Wij hebben QA medewerkers die ook de draft documenten willen inzien. Nu kunnen ze alleen de gepublceerde documenten zien. En hebben ook geen toegang tot de module documenten.

WIj kunnne ze natuurlijk uitnodigen als schrijver maar eigenlijk willen wij dat zij dit zelf kunnen inzien zonder uitgenodigd te worden, echter willen wij niet dan zij dan alle documenten zouden kunnen wijzigen of extra drafts kunnen maken dus het gaat echt alleen om het lezen van de drafts.

Zi

Zij zien het bovenstaande dus geen module met documenten, dus zien alleen de gepubliseerde versies.

Zij willen net als bij mij het volgende kunnen zien: Dus die documents.

Hoe kan ik dit instellen ik dacht eerst permissies bij usergroups maar ook daar krijg ik dit niet voor elkaar.

 

Ik hoor graag of jullie een idee hebben.

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 13 February 2023, 16:18

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi @SaskiaVK,

Dat kan alleen als een gebruiker een gebruikersrol heeft die ook (beperkte) rechten heeft op documenten. Je zou hiervoor dan een nieuwe rol kunnen maken, maar deze gebruikers hebben dan minimaal nog één extra recht en niet alleen het leesrecht.

Zie ook:

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring