Vraag

Ik kan het niet vinden verschijnt midden in de pagina met zoekresultaten

  • 5 October 2021
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Badge +1

Als je een zoekterm opgeeft die te veel resultaten geeft wordt er midden in de resultaten de melding gedaan “ik kan het niet vinden”. Bij weinig resultaten worden dit netjes onderaan in het scherm getoond. Het is denk ik dynamisch. . Wij vinden dat niet handig. Hoe denken jullie daar over of is dat in te stellen?

 

 


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Wij (MMC) vinden dit ook niet handig

Hoi @john van kollenburg,

Omdat we bij de lijst met zoekresultaten niet met pagina's werken maar de resultaten steeds bijladen wanneer je naar beneden scrollt, is er geen ‘pagina-einde'.

De knoppen voor ‘ik kan het niet vinden’ worden daarom getoond na een x aantal zoekresultaten.

Je kunt dit niet zelf instellen.

Badge +1

In Lorenz is dit ook niet handig in gebruik als er veel zoekresultaten zijn. Een gebruiker scrollt naar het einde en moet dan weer terug scrollen naar ergens bovenin…. Is er geen mogelijkheid om dit aan te passen door het bovenaan de pagina te plaatsen en altijd zichtbaar in beeld te hebben als er naar beneden gescrold wordt ? Dit voorkomt dat mensen onnodig aan het scrollen moeten.

Er bestaat al een idee m.b.t. de “ik kan het niet vinden” knoppen.  

Hier zou je op kunnen stemmen en/of een opmerking toevoegen dat jullie de knoppen bovenaan de pagina zouden willen zien. 
 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring