Heeft iemand tips om voor bestaande gebruikers ook centraal iets in te stellen, per portaal bijvoorbeeld?
Ik heb het niet kunnen vinden, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
De notificaties en taken zijn via het applicatiebeheer bij gebruikers centraal in te stellen.
Ga hiervoor naar applicatiebeheer --> gebruikers en gebruikersgroepen --> Kies de gebruikers en klik vervolgens op wijzigen.
Daar is de mogelijkheid om de eigenschappen en notificaties en taken aan te passen.
Ook is het mogelijk om per portaal dit in te stellen. Kies hiervoor de kolom startportaal --> selecteer de gebruikers en voer de bovengenoemde handelingen uit
Let wel op:
Als dit aangepast is, en de gebruiker pas daarna zelf zijn instellingen aan, dan zijn zijn persoonlijke instellingen leidend tov in bulk ingesteld wijzigingen.
De eigenaar van een status krijgt nu 2 taken bij een statusovergang: “De melding is aan u toegewezen” en "Formulier invullen”.
Kan ik één van deze taken onderdrukken om het aantal taken te beperken ?
De eigenaar van een status krijgt nu 2 taken bij een statusovergang: “De melding is aan u toegewezen” en "Formulier invullen”.
Kan ik één van deze taken onderdrukken om het aantal taken te beperken ?
Hoi
De taak wordt dan wel uitgezet, maar zonder e-mailbericht.
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.