Skip to main content
Antwoord

Lange doorlooptijd Bulkexport

  • January 24, 2024
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Goedemorgen,

 

Onze Bulkexport van 4749 documenten is gisteren gestart om 17:00 uur en was om 00:37 voltooid. Ik kan me niet herinneren dat dit ooit zolang heeft geduurd.

Hebben jullie hier een verklaring voor?

Mvg, Anthony de Wever

Antwoord op het topic Chaim Leunissen

Hoi @anthonyw ,

Jouw melding wordt veroorzaakt door een bekende bug, zie bug 67185
Via deze link kun je de status van deze bug zien. Is de bug nog niet opgelost, maar heb je hier wel hinder van? Dan kun je via de bugregistratie automatisch een melding aanmaken.

Let op: je kunt deze link alleen volgen als je je kunt aanmelden op my.infoland.eu

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Zenya Product Specialist
  • January 25, 2024

Hi @anthonyw,

Ik heb je topic doorgezet naar onze servicedesk, zij zullen dit verder oppakken.


Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5
  • Zenya medewerker
  • Antwoord
  • January 25, 2024

Hoi @anthonyw ,

Jouw melding wordt veroorzaakt door een bekende bug, zie bug 67185
Via deze link kun je de status van deze bug zien. Is de bug nog niet opgelost, maar heb je hier wel hinder van? Dan kun je via de bugregistratie automatisch een melding aanmaken.

Let op: je kunt deze link alleen volgen als je je kunt aanmelden op my.infoland.eu