Ik heb een document in conceptversie staan waarbij ik gebruik maak van de kop 1 lettertype voor de koppen, en de overige tekst gebruik ik de standaard lettertype. Echter pakt hij bij 1 stuk tekst de standaard opmaak (zie screenshot). Hoe krijg ik deze uit en pakt het systeem de standaard lettertype?
Antwoord op het topic Cindy Segers
Hallo @mwittebrood,
Als het toepassen van stijlen via de knoppenbalk niet lukt in een HTML document dan zit er vreemde opmaak (gekopiëerd uit Word of website) op het document die niet herkend wordt door de editor.
Je kunt dit oplossen door de vreemde opmaak van de tekst te verwijderen en vervolgens de juiste opmaak op de tekst te zetten via de stijlknoppen.
Als het toepassen van stijlen via de knoppenbalk niet lukt in een HTML document dan zit er vreemde opmaak (gekopiëerd uit Word of website) op het document die niet herkend wordt door de editor.
Je kunt dit oplossen door de vreemde opmaak van de tekst te verwijderen en vervolgens de juiste opmaak op de tekst te zetten via de stijlknoppen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.