Skip to main content

Beste,

Wij lopen er steeds meer tegenaan, dat een beoordelaar een opmerking/vraag maakt bij een door hem te beoordelen document maar het document nog niet goed of afkeurt, dit is dan afhankelijk van het antwoord op de opmerking/vraag.

wij hebben het abonnement op meldingen van beoordelaarsopmerkingen aanstaan, echter ontvangen we pas een melding over deze opmerking als de beoordelaar het document goed of afkeurt.

Graag zouden we zien dat we, als er een beoordelaarsopmerking gemaakt wordt, hiervan gelijk een melding krijgen.

Hebben hier meer mensen problemen mee?

@AnitaKelleners, ik stel voor dat je dit opneemt met je functioneel beheerder, zodat hij/zij hier eventueel een melding voor kan indienen bij de Infoland Servicedesk.

@AnitaKelleners, ik stel voor dat je dit opneemt met je functioneel beheerder, zodat hij/zij hier eventueel een melding voor kan indienen bij de Infoland Servicedesk.

Beste Chaim,

Dit heb ik netjes gedaan, maar onze functioneel beheerder wordt door jouw collega weer naar de community hier verwezen. 

Graag hoor ik dus of er meer mensen zijn die een bericht willen krijgen op het moment dat iemand een beoordelaarsopmerking maakt zonder het document goed- of af te keuren.

Hoi Anita,

Ik zal je vraag omzetten naar een idee.

NieuwOpen

Hoi allen,

Gisteren heb ik de gelijke vraag gesteld, het komt regelmatig voor dat een beoordelaar een opmerking of actie wenst, die je als beheerder niet opmerkt doordat er niet goed- of afgekeurd wordt. 

Gevolg is, m.i. onnodige vertraging in de beoordelingsronde. Pas als de beoordelingsdeadline verstreken is (bij ons ingesteld op 3 weken), krijg ik als beheerder een melding over het document. 

Zou een enorme verbetering zijn, om direct een mail te ontvangen wanneer een beoordelaarsopmerking geplaatst is (ook bij niet goed- of afkeuren). 

We hebben dit issue inmiddels als een bug geregistreerd met bugnummer 64607. Via Mijn Infoland kunnen jullie aangeven dat je last hebt van deze bug.

Reageer